obsah
|
zápatí
Technická univerzita v Liberci
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
075_Lo_Plynový chromatograf GC/MS s autosamplerem
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
unassigned/unknown
Identifier in filing service
unassigned/unknown
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
075_Lo_Plynový chromatograf GC/MS s autosamplerem
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Kompletní dodávka plynového chromatografu Thermo Trace 1310 se dvěma separačními kanály a hmotnostním detektorem typu trojitý kvadrupol, vybavené automatickým podavačem vzorků (autosamplerem CTC). Zařízení je konstruováno v kompaktním stolním uspořádání, které je určeno pro umístění v analytické laboratoři. V kombinaci s řídící softwarově vybavenou PC jednotkou zařízení samočinně zpracovává vzorky, nastřikuje je do chromatografického systému, kvantifikuje cílové analyty a reportuje jejich koncentraci do výsledkového protokolu. Autosampler disponuje pokročilými funkcemi, jako jsou bezobslužná výměna stříkaček při derivatizaci vzorků před nástřikem a automatizovaná výměna nástřikových modulů headspace/kapalný/SPME.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tul.cz),
osobně nebo písemně na adresu:
Technická univerzita v Liberci
oddělení právní – veřejné zakázky
Studentská 1402/2
461 17 Liberec
Kontakt:
zakazky@tul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Jde o dodatečnou dodávku od Pragolabu, s. r. o., jedná se o rozšíření stávajícího zařízení o další zařízení. Pořízení od jiného dodavatele by nutila zadavatele pořídit zboží odlišných technických parametrů, které by měly za následek neslučitelnost nebo by znamenaly nepřiměřené technické obtíže při provozu a údržbě.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
30. 10. 2015 09:00
Počátek běhu lhůt:
26. 10. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Technická univerzita v Liberci
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software