Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Vysvětlení ZD č. 2 - oprava překlepu
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: 106_Lo_Rámcová smlouva na dodávky tonerů, součástí a příslušenství fotokopírovacích strojů
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem tohoto zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody na dodávky tonerů, součástí a příslušenství fotokopírovacích strojů s jedním dodavatelem v souladu s ustanovením § 131 a násl. ZZVZ.

Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu tří (3) let ode dne její účinnosti. Platnosti nabývá podpisem obou smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv, nejdříve však dne 26. 1. 2026.
Místo plnění: Liberec
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tul.cz)
Kontakt: zakazky@tul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 01.12.2025 09:00
Datum zahájení: 12.11.2025 13:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):