Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka vrchních skříněk pro KNT
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Dodávka vrchních skříněk pro kuchyňskou linku.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tul.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:

Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení: Ne
Zdůvodnění použití jednacího řízení: Zadavatel zadal na základě rámcové smlouvy „Rámcová smlouva na dodávku nábytku skupina Kancelářský nábytek“ podle § 92 ZVZ veřejnou zakázku Dodávka kancelářského nábytku pro katedry FT. Na základě výsledků zadávacího řízení byla uzavřena kupní smlouva s vybraným uchazečem: ARBYD CZ s.r.o.
Po uzavření smlouvy byla zjištěna potřeba zadavatele o dodatečnou dodávku 2 ks vrchních skříněk ke kuchyňské lince od téhož dodavatele, jelikož změna dodavatele by nutila zadavatele pořizovat zboží odlišných technických parametrů, které by měly za následek neslučitelnost.
Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 04. 09. 2012 11:00
Počátek běhu lhůt:
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: