obsah
|
zápatí
Technická univerzita v Liberci
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
075_Lo_Plynový chromatograf GC/MS s autosamplerem
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
075_Lo_Plynový chromatograf GC/MS s autosamplerem
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Kompletní dodávka plynového chromatografu Thermo Trace 1310 se dvěma separačními kanály a hmotnostním detektorem typu trojitý kvadrupol, vybavené automatickým podavačem vzorků (autosamplerem CTC). Zařízení je konstruováno v kompaktním stolním uspořádání, které je určeno pro umístění v analytické laboratoři. V kombinaci s řídící softwarově vybavenou PC jednotkou zařízení samočinně zpracovává vzorky, nastřikuje je do chromatografického systému, kvantifikuje cílové analyty a reportuje jejich koncentraci do výsledkového protokolu. Autosampler disponuje pokročilými funkcemi, jako jsou bezobslužná výměna stříkaček při derivatizaci vzorků před nástřikem a automatizovaná výměna nástřikových modulů headspace/kapalný/SPME.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tul.cz),
osobně nebo písemně na adresu:
Technická univerzita v Liberci
oddělení právní – veřejné zakázky
Studentská 1402/2
461 17 Liberec
Kontakt:
zakazky@tul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení:
Ano
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Jde o dodatečnou dodávku od Pragolabu, s. r. o., jedná se o rozšíření stávajícího zařízení o další zařízení. Pořízení od jiného dodavatele by nutila zadavatele pořídit zboží odlišných technických parametrů, které by měly za následek neslučitelnost nebo by znamenaly nepřiměřené technické obtíže při provozu a údržbě.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
30. 10. 2015 09:00
Počátek běhu lhůt:
26. 10. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Technická univerzita v Liberci
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software