Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení 076_JZ_Video služby pro TUL
Odesílatel Jan Žďárský
Organizace odesílatele Technická univerzita v Liberci [IČO: 46747885]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.09.2024 15:15:55
Číslo jednací ve SpSl TUL24/9615/059975-11
ID ve SpSl EZAKZ240036270
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3

Vážení,

zadavatel obdržel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 dne 12.09.2024, a to:

Dotaz č. 4:
Pro cenotvorbu bych se rád zeptal na přesnější informace ohledně jejího předmětu.

Předmětem zakázky je v první řadě asi 30 kratších videí primárně z akcí univerzity.
K tomuto se chci zeptat:
1. Budou termíny natáčení známy dopředu? Případně s jakým předstihem.
2. Mám předpokládat 30 jednotlivých výjezdů, nebo se předpokládá vznik několika jednotlivých videí z jednoho natáčecího dne/jedné univerzitní akce? Kolik takových natáčecích dní je očekáváno?
3. Předpokládá se, že součástí nacenění těchto videí budou i produkční náklady nad rámec samotného natáčení a postprodukce? Tedy náklady na herce, rekvizity, pronájem lokací apod? Nebo je předpoklad, že to bude pouze ve smyslu "kameraman přijede, natočí co je na místě a sestříhá"?

Ohledně 2 propagačních videí, je pro mě klíčová především představa o produkci. Je něco diametrálně odlišného, pokud mám nacenit pouze scénář, natáčení s minimálním štábem na 2 dny a postprodukci, nebo i produkci ve smyslu profesionálních herců, kostýmů, rekvizit, lokací, vizuálních efektů apod.

Rozdíl v nákladech může být gigantický. Pro ilustraci, v minulosti jsme realizovali celou řadu videí pro univerzity. Od nízkonákladových až po středně nákladové.

Pokud ve spotu hraje studentka, či studenti zadarmo a všechny produkční náklady jsou například v rámci univerzity, nebo známých, může lowcostový spot stát v nákladech 30 000,- Kč Například toto pro OU https://youtu.be/RuMofbSW79A?si=OP_pDGLE7Wh7wDf5

Může se ale jednat i o výpravný brandový spot, který vyžaduje natáčení na velkém množství lokací během několika dní, profesionální herce, pronájem lokací, kompars apod. Cena jednoho spotu tak může být třeba 200 000,- Kč Například tento brandový pro Fakultu materiálově-technologickou, VŠB-TUO https://youtu.be/SjM0j0cBH7o?si=9G9kKPQT0fHSW_Vd

Z tohoto důvodu může zadání "cca 2 propagační videa" v závislosti na rozsahu produkce a výsledném množství videí (1, 2 nebo 3?) znamenat rozpočet v rozsahu od 30 000,- až po 600 000,-

Prosím o upřesnění záměru, abych mohl sestavit rozpočet, za který bude možné realizovat kvalitní obsah. Bojím se, že jediné kritérium ceny, srazí kvalitu výsledku dolů.

K tomu zadavatel sděluje následující:
- závazný počet dnů nemůžeme garantovat, obecně platí, že velké akce jsou známy několik měsíců dopředu, malé akce mohou být oznámeny v řádu dnů
- V rámci veřejné zakázky předběžně předpokládáme 30 samostatných akcí
- Zadavatel nepožaduje, aby dodavatelé nacenili ostatní náklady jako pronájmy lokací, odměny hercům, pronájmy techniky a další položky. U velkých akcí, kde by mohly být náklady na herce, pronájmy atd. relevantní, tak tyto náklady budou přefakturovány na zadavatele, nicméně nebudou součástí veřejné zakázky, jelikož nejde dopředu odhadovat jejich výše.

S pozdravem
Bc. Jan Žďárský